jag lever...börrr

A men Tja alliiihupa..jag är död
helt dead..jobbade hela dagn igår(lördag)
helt jävla DÖD...de väckte mig 8 på morgonen och kom hem 1 på natten typ..om innte mer,.
jag orkar inte göra ngt skit idag men ja måste för jag vill inte slösa min söndag..d e fint väder ute också ..tror jag..Ah, ja och vänninorna hade tänkt och grilla men ja tror inte att det blir av...för att hälften inte kan..
ooch ja pallante grilla enochen..NOSIIIRR

Åh..ja ska nog sova lite tilll e ba halv två..
men först måst jag berätta att i fredags...wow..
gick jag å träffade ***** och vi hade det jätte trevligt..kallt men cosssyy..
han värmde mig;)

OKÄ catch me later! Mwahhh

En gammal bild...
OKÄ herååååååååååååååååååååååååååååååååååå

Kommentarer
Postat av: tellmenow

va! veeeemmmm???

2010-04-25 @ 17:20:48
Postat av: Izabelle

sjukt fin är du ! aldrig hört att du liknar rihanna ? :D fin blogg!

kram

2010-05-20 @ 14:37:30
URL: http://www.izzapissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0