SKJUT MIG..

Här sitter jag, kl är ett någonting på eftermiddagen...SKIT HUNGRIG...
jag vaknade kl 10 och började städa (gick ej t skolan idag)..
Så vaknade runt tio och A Började städa! jag måste alltid göra någonting när jag stannar hemma för annars blir mamma irriterad när hon kommer hem från jobbet..Så gissa vad..
Jag har slängt en massa kläder, typ tre påsar men har tre påsar kvar..
Jag pallante ha så jävla mkt kläder längre. Jag har släng en byrå okså men det var väl på tiiiden! den var ju heeeeeeeeeeeelt FUCK'D UP!
Åh ja vill ba bli klar så jag kan sätta mig framför tv och äta mig tjock..Nä nu ska jag göra frukost..jag svälter ju här...det finns ingen mjölk så jag för nöja mig med tee , BUhU
sen blire två mackor..fiber..mmmm..
och efter frukosten får jag sätta igång med storstädningen igen, i'm gon' make my ma' proud today!
Så smell ya later;) Mwahhh




OH SHEET, va menar ja..hahahah


Kommentarer
Postat av: Afrobelita

FIN outfiiit=)

2010-04-23 @ 17:42:02
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: mrS

Snygg rumpuuuaaahhhhh, me like!;)

2010-04-26 @ 01:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0