WHAAA! I FEEL GOOD!

shuuu mina underbara läsare!
wzuuuppp, har typ inte uppdatera ett shit, men jag försöker, i'm tryin i'm tryin..
sooo..Idag vare skola lyckades lämna in 2 projekt på förmiddagen...Fan va skönt!
det händer ngt i skolarbetet..thank god!
har inte så mkt att säga fktiskt förutom att jag mår toppen!
längtar tills imorgon, men kan inte säga varför thihi, skoja...fett gay hahah
Nääääähh.

Jag måste ge alla mina läsare ett stort tack!
till alla fina kommentarer, ni e bäst!..
fast än det inte händer så mkt än i kommentarerna
men det kommer, det kommer hahah

min dag: har vart toppen, skola träning, hem, äta, plugga-.- BÖÖRRRRRRR hahah
hahah, neemen d finns inte så mycket att säga hahah

Det finns några som vill att jag ska lägga in ett videoklipp då jag sjunger...och jag har tänkt på saken.
Jag ska fan ta mig i kragen och göra det, om ni vill of course..
så checka in lite senare and see me doing some magic hahah nee skoja..
hähähä, missa inte det!;)



Här är en buddy buddy..Han e så thuuunnnnggg! ällää hur!;)
MWHAAAHHH(K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0