ehSHUUU

Idag har varit en skiit seg dag..fast på ett bra säätt..Har njutit sönder mig...först dagen på lovet..ok egentligen..imorn..but whutevu..var ''ledig'' idag;)
Har haft det roligt hemma..Diskat, städat mitt rum ''Wiiihuuu''

tog inte så lång tid idag...så jag hann kolla på smallville..Idag vaknade jag typ halv 3...skönt..
kolla på min serie, käka..sen tv..data..sen tv o nu data återigen....
SEEEEEG..men jag har inte pallat röra mig någonstans..Inte ens träna..
jag har varit SÅ SEG att jag faktiskt struntat i min träning...

jag mysa med min mamma i en stund..Vi skulle kolla på en disney film..den här chicken little..
men mamma somnade som vanligt..
Satt o skratta för mig själv, o ba: HÄHÄH mama visst vare kul! hahaha..kollade på henne..

Och hon ba: ZzZzzzZ?

Nice...

Iaf filmen va bra.. nu ska jag kolla på en annan film..Fan jag har fått slut på disney filmer..
mina vänninor ba spottar upp en massa filmer, men det finns inte en enda som de säger som jag inte settt...
fan..
om nån har bra tips så tipsa..lägg en tips på kommentaren..jag bits bara lite, det gör knappt ont, svär..
Ne drev, jag bits inte, så feel free 2 comment..

AJUSTE, gjorde klar mina skor! ;) De blev tyngaste..jag lägger upp bilder snart..hähä..
Tog två dagar att göra klart dom..Tyvär kan jag inte använda dom förrän snön är borta och det ät torrt ute..
De ser inte så vintriga ut..Nää..

just nu sitter jag o chillar inne i mitt rum, sitter på sängen o e seg som fan..

Pumpar musik och ska börja fixa nailsen..

Muah


mina skoooor


THUUUNGA VIIISTT? ;)
......................................................................................
DAGENS MINER...HÄHÄ, hemsk, ja vet, men whutevuu

.......................................................................................


Kommentarer
Postat av: Alex

Dom vlev skit koola ju! använde du vanlig penna?

2010-02-26 @ 00:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0