Deprimerad...

hey allihopa..ehmm..jag vet nte vad jag ska säga ...idag vaknade jag upp med väldigt dåliga nyheter..
Det har vart..ehm en jordbävning och tsunami..i Chile...
och jag...har försökt fått tag på min papa..hela dan...
tyvärr..får jag inte fram någonting om honom eller min lillebror...jag vet inte hur allt är där borta, hur de har det, om de mår bra..har vart ganska seg..idag..men..ah..så det är sorligt..
jag blir...ah..det är tråkigt när sådana här saker händer..skulle till tyresö på fest..kom dit o så..men var inte rikgtigt på humör..oså..så åkte hem tigigt med vännerna..så skönt att ha vänner som finns där åh stöttar en..ett stort tack till er tjejer som tänkte på mig idag..

Så jag hoppas för er andra som har familj och de i chile..att ni haft mer tur och kunnat prata..nivet..få kontakt..
ah..men...a vi hörs..

Detta är dagen låt..min favorit låt



Kommentarer
Postat av: africanboo

beklagar..hoppas du får kontakt snart..i pray for you.<3:(

2010-02-28 @ 02:47:03
Postat av: sannie

God morron! :) hoppas du får en fin dag idag!

Vad ska du hitta på? :)

kramar

2010-02-28 @ 11:15:30
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: bella

beklagar, hoppas verkligen du lyckas få kontakt snart och hoppas dom mår bra. försök att ringa hela tiden, det gjorde jag och jag lyckades komma fram till min familj och släkt. dom mår alla bra vilket jag hoppas att din också gör, ge inte upp hoppet! stay strong, många kramar ♥

2010-02-28 @ 12:46:30
Postat av: sanne

hoppas du får kontakt med din pappa och familj där i chile <3 jag håller med bella ge inte upp hoppet och stay strong! allt löser sig <3 :)

2010-02-28 @ 13:19:42
URL: http://siber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0