hey alla mina kära läsare...

Kl e 13:20..
vaknade för några minuter sen...

sitter oh lyssnar på lite musik...försöker att inte tänka på vad som hänt med chile..
mmen dt går verkligen inte...kan inte
jag måste erkänna att jag känner mig ledsen och dagen känns bajs..
Saknar min syster .. och min lilla princessa.. :(
igår natt kunde jag inte sluta tänka på hur min pappa och min lillebror har det..
om de har huset kvar..mat? om jag mår såhär dåligt och jag bor i sverige. Undra hur dåligt de måste ha..
I pray 4 them..

vill inte skrämma er nu.. men 2012..
jag tror vi är nära slutet...kanske inte 2012..men jag tror det värsta kmr då..
Haiti, hawaii, Chile? jordbävningar, tsunamis och omöjlig stark vind som välter omkull enorma lastbilar?

det är creepy..ir hur..

För er som fortfarande inte fått kontakt med er familj så hoppas jag att ni fortsätter ringa, ge inte upp hoppet och hoppas på det bästa!..Be till gud att inget hänt de..
det gör jag...aja..börjar bli lite illamående..magen måste få i sig ngt eftersom den inte fick i sig ngt igår..
så..ska gå laga gröt ir ngt...

Vill bara tacka mina kära vänner och mina bloggläsare för allt ert stöd!
U make my day...dubble kisses. Muah Muah<3


Kommentarer
Postat av: L´ Kjellberg

Förstår verkligen hur jobbigt det måste vara, men det finns en "anledning" till att det blivit så många jordbävningar, en väldigt enkel förklaring som inte har något med 2010 att göra. Jorden rör sig på ett ställe (började på Haiti), sedan flyttas händer samma sak i ett "närliggande" område, Chile, sen blir det tsunamivarningar i stilla havet och Japan och jordbävningsvarning i hela Kalifornien, detta är pga att Jorden rör sig just nu. Vi känner inte det för vi Sverige ligger inte på en plattgräns där plattorna åker i hop och dras i sär, detta är "normalt" - men kan förstå dina tankar men det har inget med 2012 att göra. :)



Hoppas det blir bra för dig och framför allt din familj!

2010-02-28 @ 14:05:29
URL: http://elouiiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0