Kissie..

Shuuu, nu tkr jag att vi ska ta upp ett nytt ämne i denna blogg..
Som ni alla vet har kissie gjort en bröstförstoring för några veckor sen.
men det är den här frågan jag som många andra undrar...varför?
SJÄLV tkr jag att det egentligen är helt OK....
OM man gör det för sig, om man tex inte mår så bra över sig själv och har komplex..
Jag tycker att man ska göra det ifall man känner sig obekväm m sig själv..Och inte för att bara få mer uppmärksamhet...mina åsikter omkring detta är....hmm, jag tvekar lite..det kan vara för henne själv.. och det kan ju vara för publiciteten också..För att..Ja, hon har ju börjat lägga ut en massa olämpligabilder på sig själv
o så...Och jag tror inte man skulle göra det om man gjorde det för sig själv.. 
men vad tror ni? tror ni att hon gjorde det för publiciteten..att hon vill ha uppmärksamhet
eller  tror ni att hon gjorde det för sig själv? Jag e inget hater..Jag säger bara vad jag tycker omkring detta..

frågan jag ställer er är..vad tycker ni kring detta? tror ni att hon gjorde det för sig eller...



hon har ju täckt..bröstvårtan..men vf lägga ut sådana här bilder?


Kommentarer
Postat av: annie

hur kan man ens ta en sådan bild :S

anniekarin.devote.se

2010-02-25 @ 22:35:47
URL: http://anniekarin.devote.se
Postat av: jossan

vilken slampa!

2010-02-28 @ 17:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0