Ouufff..sköööönt (TRÄNINGSTIPS)

Äntligen är jag klar med min träning har duchat och sjunker in i sängen :)<3, jag har inte tränat sen julas, säger man så..äähh who gives a damn right...men julen menade ja, så jaa, jag har gått upp mina kilon..mina kilon gör en comeback, noo guuud, noo guud...men eftersom jag inte pallat gå t gymmet så tränar jag hemma everyday..tränar mest magen o rumpan, låren och armarna ingår i paketet..får så lätt muskler i de delarna av min kropp..så när jag tränar blir d bara automatiskt fastare..ibland fattar jag verkligen inte vf jag e så besatt av träning? asså jag kan träna sönder mig i gymmet en hel eftermiddag n i'm not playin'!
Slutar skolan 3, gå direkt till gymmet, löper 20 min för uppvärmning- powerwalk i 30 min om inte en dubbeltrännning- en timma ungefär, tränar sönder my boom in the back,..
Sen efter bastu, i 15-20 min ibland jag gör dubbel schema, timmarna går och utan att jag mörker är kl halv åtta.

Dusch, kläder, hem, påvägen (GÅR) hem käkar ja kanske en banan eller chocklad kex, vilket är bra!
kmr hem, käkar nyttigt, det e jätteviktigt att man tänker på vad man äter när man gymmar o så, beroende på vad du gymmar för?, bygger upp muskler, eller tappa kilon...
Vill du tappa kilon så ät nyttigt, lite grejer av varje, gå efter tallrikmodellen och stå emot godsaker!

När jag tränar dricker jag en hel deeel vatten och äter bara sallad när ja kmr hem, smakar kaningmat, men man vänjer sig, plus om man blir trött så är det alltid bra att variera..men fortf, det ska va nyttigt,t ex..bönor, ris, fisk, kyckling m.m.

Jag tränade i 2mån. Och jag tappade mer än 10 kilon..

ni tänker säker, shiiet va lite, men näää, tänk på att man bygger upp en massa muskler..också, man har ju gått ned en hel del, men man bygger upp muskler också samtidigt och gör allt fastare ;)

Så man kmr aldrig va pinnsmal, men man går ned en heldel och blir fastare och kroppen blir n wowkropp:)

Det viktigaste av allt när du ska börja träna o så, är at du alltid ska ha ett mål, hur mkt du ska gå ned, o så, Oftast när man är nybörjare och ska börja träna så ger man alltid upp i första pass, så det är alltid viktigt att ha ett mål och börja SAKTAMENSÄKERT med det menar jag typ att du börjar med att träna 2-3 gng i veckan..i början vill man bara skjuta sig själv o ge upp, men gör inte det, ha tålamod, Resultaten kmr aldrig på en gång, med dom kommer..låt oss sskåla för dä...

Vill ni ha mer tips så är det bara att skriva...

Hursomhelst nu ligger jag här lyssnar på Trina och keyshia cole- I got a thing 4 ya;), kroppen är avslappnad, och jag mår som bäst...alltid lika bra efter mina ''träningspass'' hähä
Så dags att drömma sig boort, och säga byeh, men innan d vill jag säga: YOU sleeptight have swetdreamz , duble kisses Muah muah! (K)    ReiiNa//


SLUT FTR TRÄNING..HÄHÄHÄH
don' look happpy ;P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0