Ouuuftt..

Äntligen är jag klar med träningen..Shit det blir bara jobbigare och jobbigare för varje gång..
Imorn ska jag fan upp o träna. MÅSTE!
hursomhelst..Klar med träningen och duschat ..Ouuft..va skönt d känns..
Fast mina ben gör ont som bara den..
fick stretcha fett lääääängäää..hursomhelst..
Sitter på min säng och lyssnar på kerihilson-tell him the truth..
...e försälskad i den..svär..vet att den e gmmal men whutevu..i feel it
sitter här o sätter om den hela tiden..ska börja med mina skor nu...måste styla dom.;) Häh..
Så om jag hinner klart m dom idag så lägger jag förhoppningsvis upp bilder...C U...MUAH!








If you thought that i was perfect
boy you were wrong

Im far from that

There's one thing that i've done to you
That i regret and
Look i know its no excuse but
Im only human

.. and young at that
And im gonna make mistakes
And hope you understand


Didn't see it comin
Wasn't on purpose
Baby i promise
I didnt mean to hurt you
Will you forgive me
You didnt deserve this
I know it wasn't worth it!

..........


Kommentarer
Postat av: Karina =)

vad tränar du?

2010-02-25 @ 00:08:27
URL: http://babylocas.blogg.se/
Postat av: cinderellawidnofella

jag tränar lite olika, Gymm, dans(Hemma)ir pilates..Varierar

tränar hemma just nu eftersom ja inte pallrat mig ner t gymmet med d här vädret:)

2010-02-25 @ 01:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0