Det här ska bli awesome..-.-

NYVAKEN, Mobba mih inte Hähäh
Nyvaken
Helllooo ya'll, jag vaknade nysss, kl e 15:23 just nuuu.
Vaknade glad o utvilad, guuud va skönt o få sova utan att någon stör en:)
men det jobbiga nu är att jag måste städa mitt rum!
D e KAOS i mitt rum just nu, jag har kläder på sängen, en bunt kläder på min soffa, jag gick o tvättade förra veckan och har fortfarande inte tagit ut, vikt kläderna och lagt dom inne i min garderoben. Och det är det första man borde göra när man kommer hem från tvättstugan, ir? för sedan pallar man ju inte...Inte jag iaf..
Så misstag gjort men ska inte uprepas...
Så Dagens planer är:

-sortera smutisga och rena kläder
- Vika mina rena kläder & lägga in dom i min lilla garderob
- byta till rena lakan:)
- Dammsuga mitt rum
- moppa golvet?...säger man så..whhatevver
 
och detta är bara det jag ska göra i mitt lilla rum..waaow..
speachless..kläder på sängen
mina två stora påsar från förra veckans tvättande..gardroben...ooooh-.-
övanför garderoben...

måste städa det här jävla rummet nu...uppdaterar nya bilder efter stor städingen..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0