my baaad, my baaad people!

A mmmeeen tja, herreguuud, hah i'm sorryyyyyy, har inte gjort ett jääävla piss i denna bloggen o.o' ..my baaad, my bad people!...men det ska inte hända igen hoppas jag.:)

såå..det har gått månader...once again i'm sorry...
jaaaa ni, i denna månad som gått..har jag nog inte gjort så mycket än att bara latat mig o chillat hemma med mih själv...love spendin' time wid myself, finns inget bätttre än dä.
såå..förutom o bba chillat hemma, suttit framför tv, data, ätit mig tjhock!, och slaggat söönder mig så har jag, gått på bio, umgåtts med mina vänninoor, gjort en makeova'! yeeess people once again har jag ändrat frillan..jag har färgat det..o ja vene, d ser coolt o snyggt ut..enligt tjejerna..själv tycker ja att det ser O.K ut..feel me?
inget jag skäms o gå runt mig, u kno...helt O.K....
sen är det ba kläder, köpa kläder, kläder kläder, accses o kläder igen..am i spoiled? nääääähhh
no no noooooh people..ir, jag tycker att..jag förtjänar allt jag får..d e väl så d ska va..
my friends r callin' me a golddigger na..
men oke oke, ja erkänner...jag kan vara lite bortskämmd, ibland..IBLAND
oftast inte..nejnej..som sagt, man får det man ger, o jag..jag..jag är väldigt väldigt hmm så väldigt duktig på...
nääää, inge..vi struntar i den sista delen. ;)
hursomhelst, så är den värsta delen att, de saker jag har köpt kan jag inte använda förrän solen börjar komma fram och steka, för det e nämligen sommarkläder -.-' och inget vardagligt..damn!

så typiskt...karem u did it again... men nu snart så kommer min kära syster hem från new york o jag har överbelastat hennes hjärna med allt om vad hon ska komma hem m till mih..(A)
Schyyyssst, visssst;) saknar henne som bara den, räknar dagarna...vill bara krama om min lilla princessa feli (min systers dotter) och bara pussa henne tills hon blir arg och troligtvis ger mig en örfil hähäh nä tog i lite ...saknar mina Care-potos så mycket :( hoppas dom har det bäst därbooorta:)

just nu e kl 02:20 på natten på en söndag, c'mon!
..kom hem för en timma sedan, är så jävla tröttttt! jag vaknade idag jätte tidigt ocg gav min mama' en puss och gav henne en chocklad ask som jag köpte till henne, tänkte köpa en kudde där dt stod 'världens bästa mamma' men jag hann inte göra det, hursomhelst så fixade jag mig..tittade på dance your ass off, repris i kanal 3 och vad heter han,,,rubert vann..:) han förtjänade det mest..efter programmet så drog vi ner t centrum, shoppade...lite grejer o sen..åkte vi till ett dop som ligger i vene..kallhäll?, u kno dop...o den började kl halv 3 och slutade typ två timmar efteråt, syrianer e ruuliga när d gäller sånt, haha ..o sedan så var det party, ok inte party party, men ett party, och det va roligt..faktiskt, i had a great time, jag va DJ hahaha;)
den förra dj'n va så keff, hon  satte bara på arabic låtar..tillslut fick ja nog, gick fram till henne o så, ta en paus, ja tar hand om dt här, o blinkade;) hon sa bara oke hahaha o stack, and u kno what, theeey loooved me, satte påå effecter, rök o lampor, jag la en reggaeton, bachata, duttywine såklart och..få arabic låtar, SVÄR, den förra dj satte på tusen flera olika låtar och varenda en, lät exakt samma sak..tillslut, klart man får nog, fick en världens huvudvärk..menmen, d va kul att va dj o bartender haha, för bartender blev jag oxå för 5 korta min haha, allt mitt dansande is killing my body sakta men säkert just nu.. men bortsett från deeeeeet så hahah vart
Allt idag faktiskt rätt nice, men det var meningen att jag skulle plugga eftersom att jag inte gjorde det igår...men nänä jag tog my valentine filmen först o drog på bio med mina vänninor...ja tror filmen heter så? ingen aning..men ni vet säkert vilken jag menar..

såå, nu ligger jag på min säng, lyssnar på min favorit kanal, lugna favoriter..så avslappnande..iaf..o ba låter kroppen vila, är as trött o måste suuuva, så ni läsare, sleeptight och hoppas ni hade en lika toppnotch helg som jag hade, glad alla hjärans dag på er:) <3 Dubble kisses, Muah muah!

                                                                               //den bästa:)


  old me...                                                                                                          
  jag i mörkare hårfärg, dock inte svart, jag har rött pigment i håret, så det är typ rött brunt aktigt fast ibland så ser det svart ut:P i kno, skumt.. 
   New me...
 jag o min frilla, kom hem från skolan var trött som vanligt, satte på mig mys, och ba chilla, Yes people jag var inne i mitt badrum hahah and don' ask why, cuz i can't not answer that hähähäh


                   from that, 2 this...va tkr ni, feel free to comment;)



Kommentarer
Postat av: Karina =)

snygg frilla

2010-02-15 @ 16:34:05
URL: http://babylocas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0