Orkar inte röra på mig..

Shuuuu, Ska berätta lite kort om vad jag haft för mig denna helg:)

Lördag så Åkte jag o mami til Kallhäll för att åka hem å hjälpa min bror med att baka en tårta hahah
HAns flickvän Fyllde nämligen år och han ville baka en tårta t henne..How sweeet..:P
Tårtan blev skit gooood. jag hjälpte honom m den också:D
Det var en jordgubbstårta...

Den inehöll..hmm..
GRÄDDE:D, vaniljsås, jordgubssylt och jordgubbar..
Tårtan blev ganska fin..Rolig..:P
Sen såg ganska rolig ut.. men det e d som e de roliga med att göra en hemmatårta haha
Tanken som räknas, ir hur:)
Påvägen till min bror var såååå hemsk!
Det var askallt ute och jag höll på dööö..Mina fingrar var 
IS när jag kom fram till honom..mamma hade åtminstonde vantar med sig
jag glömde mina..svär man kunde typ bryta av mina fingrar haha..Ville bara komma hem, byta om t mjukisar, sjunka in i soffan o käka mina fem risifruttis som mama köpte t migxD
För er som inte vet är jag typ besatt av RisIfrutii..:P Är jag ensam om d? ir:P 
Glömde ta kort på tårtan...hehe ville visa mitt mästerverk hahah:P
Men men...va ka man gura..
Efter det kom jag hem..Tog av mig kläderna, satte på mig mjuuukis, sjönk in i soffan o däckade...mhmm..
Var så död..
 Så d var min lördag..

Söndag sweet söndag...Idag alltså..
HAr jag inte gjort ngt speciellt..
Verkligen inegnting, skulle ner t centrum men ja pallade verkligen inte röra mig haha
var så död..:P
så jag har bara käkat..knappt käkat haha..Chillat i soffan mmama, tränat, lagt ut nya videos i utube..
O nu ligger jag här..Chillar bara, lyssnar på muchik Å bloggar förståssss.s...
ska inte t skolan imorn.. så Ja är vaken inatt häh..
Kmr säkert kolla på nån Dinsey film...
Äslakr mina DFilmer:D finns inget bättre än d, svär..
Så...D var min helg...:)

O Mee, Lördas
LÖRDAS.. Gjorde svarta slingor i fredas.. xP

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0