Frågor..

PERSONLIGT

Namn:
 Karem
Födelsedag: 14 aug
Hemstad: stockholm, Jakan
Ögonfärg: mörkbruna
Hårfärg: mörkbrunt
Längd: ingen aning  
Högerhänt/Vänsterhänt:
höger
Stjärntecken: lejon
Skostorlek: 37
Är dina föräldrar skilda: A
Rädslor: ja vene
Mest använda namn på msn:
When things don't go right..go left


FAVORIT

Färg: lila.
Mat: mat..
Sport: basket
Glass: pigge
Godis: sura
Affär: bik bok..uhm..kläder från new york..inte new yorker, ja mnr usa..
 


DU


svär: A som fan
Sjunger bra: ehm. 
Duschar dagligen: Yepp
Vill gå på högskola/universitet: ja vene
Vill gifta dig: nope
Kommer överens med dina föräldrar: hmm.. 
Gillar åska: nä d e inte trevligt nä
Spelar något instrument: nope 
Äger en ipod: inte just nu men snart ;)
Sover med gosedjur: folk tror inte jag gör det, but i DO! bästa, svär. 
Pepsi/cola: Cola
Mc donalds/burger king: mcd 
Singeldate/gruppdate: whuuuut?
Choklad/vanilj: chocklad..
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar 
Kött/vegetarian: Kött fifan
Tv/film: TV! standard
Gitarr/trummor: inget av de 
Adidas/nike: bådeoch
Kakor/paj: Cheescake!
Är du kär nu - Nope 
Du har sårat nån så de börjat gråta - ehm..aa
Nån har sårat dig så du börjat gråta - nope ffett gay
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nope
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - näpp
Du har haft ett förhållande som varade över två år - hah try again..


ÄRLIGHET


Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
 - yepp
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - yess
Jag har ljugit om var jag är för någon - oh yeh
Jag har en hemlighet som ingen vet - yeh 
Jag har fuskat i ett spel - alltid haha
Jag har struntat i ett prov - yupp 


DÅLIGA TIDER


Jag har druckit alkohol
 - yeh
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nope 
Jag kan inte svälja piller - aldrip
Jag har tagit mediciner mot depression - haha skämtaru, aldrig
Jag har anorexi och/eller bulimi - nöpp
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - jag sover 3 om du vill
Jag har vaknat gråtande - nä
Jag har somnat gråtande - noooope


DÖDEN

Jag hatar begravningar - aldrig vart på begravningar..
Jag har sett någon dö - aa i filmer.
Någon nära till mig har försökt begå självmord - yepps
Någon nära till mig har begått självmord - nä


ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad -säääkert
Jag har sett en fallande stjärna - flera st
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna -självklart
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss -
Har sparkat en kille mellan benen - aah stackarna...
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - nää men ja vill
Druckit en hel liter mjölk på en timme -  Hahah A om inte mer..
Jag har medverkat i en teater - Nä
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - aldrig
Du har fångat en snöflinga med tungan -säkert
Jag har suttit på ett tak på natten - säkert..
Jag har åkt taxi - a
Jag har ätit sushi - åneej, ja blev hungrig..
Jag har åkt snowboard - Nope

KAN DU

Gå ner i splitt
: nästan 
Skriva med båda händerna: aa tror det
Vissla: yeppp
Blåsa en bubbla: yepp
Rulla din tunga i en cirkel: yepp
Ha dina ögon i kors:  ja
Nudda näsan med tungan:  faktiskt inte..
Dansa: klart
Äta vad du vill utan att oroa dig: näääh


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN


Du nuddade: Mama
Du pratade i telefon med: kaltum 
Du msnade med: ehhm..wow, kmr inte ihåg   
Du kramade: ja vene, d va längesen..
Du skällde på: min bror.. 
Du sportade med: wow..ehm..evy o jorge. 


SENAST DU


Skrattade: idag 
Grät: wow...ehm..
Filmen du såg: Chicken little 
Tuggade tuggummi: fredas
Drog ett skämt:  idag
Sjöng en sång: hela dan varjedag 


ÖVRIGT

Hur många kuddar sover du med: 2 just nu. min bror har snott alla mina -.-
Dricker du mjölk: A! ja dyrkar kossorna..svär 
Person du hatar mest: i don't hate (A) 
Är du ett hälsofreak: A ja tror d.. enligt mina nära e jag d..
äter du p-piller?- icke sa nicke
Vad borde man uppfinna: hmm..
Vilket är det värsta vädret: allt kallt
Lekte du med barbie som liten: nä, nu tänker ni, jo alla barn gör det?
Men NÄÄÄÄ ja gjorde faktiskt inte det, därimot hade jag dockor, men jag ville bara klippa deras hår..svär..
jag gick och smutsa ner mig ute..än att leka m dockor..



fan va jobbiga frågor..´svarade ba på dom för att de stod att man skulle få otur i sommaren om man inte svarade
brukar inte tro på kedjeskitgreyer..men trodde d skulle bli kul..långtråkigt blev dä.


aja, nu ska jag titta på någon disney film..dubble kisses, muah!

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Sparkat en kille mellan benen haha, den va bra!!



Ang distansen så är det jobbigt, men jag tror att det blir ännu mer pain om man inte har något mål. Vi ska ju snart flytta ihop så det är det man ser fram emot=)

2010-02-25 @ 14:20:28
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0