woooooooooww

Heeyyy Allihoooopaaa!:) whats goin' down..detta är mitt första inlägg och jag vet inte rikitgt vad det är jag ska börja med..hmm, ska vi prata om julafton och nyåååårrr..yaho..ehm, eller inte.. eller jag ska börja med att berätta lite om mig själv, jag har brunt hår bruna ögon..mörka, i'm from the motherland;) näää..Chile..men född  i sverige..mitt namn e hemligt för att jag är en secret agent..nää driver.. heter karem, men du kan kalla mig karem. jag vet inte riktigt hur det här med en blogg fungerar men är ganska nyfiken ..denna blogg ska ha med fashion ooofcouuurse, ja vene..vad finns det för mer, hmm..Och Gossip såååklart d med..om de e någonting ni vill att jag ska ha med så äre bara att skriva till mig..kommentera..hur det nu än fungerar så..holla at me ..

Så jag ska börja med hur min dag har varit, idag vaknade jag av att min syster kom och skrämde mig när jag låg och sov, självklart vare inte med fliiit, hursomhelst var dagens planer att chilla hemma en stund, vakna vid 3 tiden, chilla lite till, äta min frukost..gå in i dushen, fix my hair, sminka mig etc..chilla en stund till..ringa upp mina vänninooooor och dra på bio, tänkte kolla på Avatar med 3D i sergel bion inne i stan men det ska tydligen bli av på tisdag istället, everything got a little bit 2 stressy today..sååå..menmen, jag får väl hålla mig tills ppå tis..så jag har inte gjort någonting annat, ville inte gå ut för att det är minus grader o jag är redan sjuk så jag vill inte görra det värre för mig själv..jag tror jag har feber just nu men ja är inte sjuk ir trött nog för att gå lägga mig..så jag ska ta o kolla lite på tv ir ngt, är helt rastlös eftersom jag inte gjort någonting på hela dan, men jag hoppas att jag blir bättre och gör någonting imorgon, vill inte sitta o ruttna hemma de sista dagarna jag har kvar tills jag böörjar school igen. just nu sitter jag o tittar på en film i kanal fem, med min mama' o min bror, vet inte vad filmen heter men den är lite lågtråkig, det handlar om en british blondin eller någonting som skickar en massa brev till en soldat, jag tror att dom är kära men att det typ är omöjligt..eller någonting, bullshit filmer..vad ska man göra åt dom..;P aja är helt inne i min bull-film så ska nog avsluta detta inlägg nu..hoppas det vart kul o läsa..:P kanske var för mycket men whateva-cleva, god is love rev run! nä skoja..Bless


MUAH! (K)


Kommentarer
Postat av: Afrobelita

Heeej giiirl!



Jag har flyttat min blogg, den har kod nu. Ville bara säga det om du fort vill kolla in hos mig såklart hihi.



Anv: Blixten

Kod: star



Jag skrev längre bak i tiden på din blogg för att ja skulle skriva ner lösen. Men du behöver bara använda det en gång förutom då du startar om datan=)

KRAMIS /Sidney The Singer

2010-04-23 @ 17:40:31
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: xayal

grym stil :)

2010-09-24 @ 17:28:42
URL: http://xayalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0