BYE BYE SWEDEN HHÄHÄHÄHÄH

Shooo...Just nu måste jag stressa! ska bara slänga in ett lite inlägg där ja säger .....GOOOOOODDDBYYEEE FUCKERS hahahhahahah, nu drar jag till new york!

kommer hem ngnstans i aug...hmm..
min mage är TOM! har inte kunnat äta elle sova...Men nu när dagen har kommit såblev jag plötsligt jäääätteee hungriiii!:)
ÅH! kommer sakna mioooo o min family :( ALOT...
Och så klart MY mr right;) hahahahaha
Synd att vi aldrigfick säga hejjdååå, sooo gooooodbyye my lovahhh!


Aja,...Hoppas ni har det bäst här...*ÖHöh öh öh öh * Neehh hahahahah
önska mig lycka till;)MWAH PÅ ER



just nu! fuck uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu hahahahahahahahahahahahahhah
(klippte mina ärmar på Gina tricot tröjan elle vad d nu e hahaha, blev mkt edgigare tycker jag!)

OKÄ bye now.

Kommentarer
Postat av: Halima

kul att åka till New York :)

2010-07-08 @ 15:59:19
URL: http://halimasa.blogg.se/
Postat av: Amis

Ha det underbart!!! =)

2010-07-09 @ 09:25:27
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0