so fucking awesummh

hahah...SHU

ar fortfarande i new york...som ni kanske marker pa stavelsen hahaha, sorry...
har vart har i typ en vecka ...tror jag..och dagarna gar sooo himla fort..har dock hunnit med en massa shopping och en massa andra grejer..kollat pa saker o sa...det e vackert pa kvallen och pa dagen ar det ba chill. \
varmt som fan..sa varmt att man inte ens pallar dra sig sj t stan...mhmm..man far ju ga en massa.......jobbigt...

det har hant sooo mkt har..b.l.a erbjudande t modelljobb hahaha, mhm! u heard me!
imorn ska jag pa arenden och kolla hur det gar..so avslojar inte mer..muuuhahahah
annars blire pinsamt hahha


Aja...nu sitter jag har och chillar..har inte pallat blogga eftersom jag lamnar huset pa morgonen och kmr sent po kvallen...so ja dackar pa plats..
fan va det e varmt..

folket har ar so javla underbara..och killarna ar saa fucking kattiga..oomg...OMG!
om ni inte visste sa ar jag ba "into- black and lationos hahah

och de finns sa kattiga killar omg...men saaaaa oblyga hahahah..
det e  nastan synd om dom tkr jag..

i LOVE da old black ladies! de e saaa roliga hahhaa, whenever i speak to dem , i call dem mama hahaha, saaa roligt..och de kallar mig prettyface hahahaha, sa roligt..har fatt grymt med kommentarer om min frilla, de diggar den sa mkt att de fragar om ja kan klippa dom o ta betalt hahah, sa fucking awesome!

mis tias e sa skona! helt underbara!!!!!!!!!!!
och sa roliga, det finns inte skonare manniskor hahaha


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul!=)

2010-07-16 @ 10:06:22
URL: http://enlilabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0