you focker

Hahahaha ooomg, jag dor hahahaha
shuuu mina javetintevad
det har hant sa mycket! omg...
men har inte tid att beratta skulle ba droppa snabbt for att saga att jag lever!
Jag lever ja leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevvvvvvvvveeeeeeeeeeerrr!
hahah det e so javla skont har fockers..ja svar hahahah,
mis tias e soo skooonnnaaa och det e sa vackert po kvallarna...tappar andan varje gang hahah..snart ska jagg go till en vattenpark, men forst ska jag fa i mig lite mat. Har shoppat sonder mig och haft kuuul som fan. :D
Saknar min mamma och mina broder som fan vill hem faktiskt, menmen , maste njuta av detta forst haha det e inte varje dag man far oka till new york i 1 monad hahah

En gammal bild. typ fron forra sommaren ;) MWAH
fan va brun man va...o lite mulligare hahah XD
Trackback
RSS 2.0