Don't hate me just cuz i'm betta then ya!

Ye yu heard ME!
 
Wutchoooo talking bout BITCH? hahahahah dööör

Shuu..la in eyt inlägg imorse men...märkte nyss att skiten aldrig las upp...fuck'd?
Yahhh..
aja..annars då........WZUP..
idag har ja ba chillat och vart ï stan...Kollade lite grejer och var på ärenden hahahaha..
Vad? ssshhhaaa....d får ni veta snart...sooon;)

va händer imorn...hmm..
joo..-.imorn så stannar jag hemma...alltså..NO school 4 moi...Jag ska t en SDTskiva..
så...vi får se vad jag ska ha på mig...damn! Aja...Ville ba hälsa lite och veta  vad läget är;)

här har vi lite bilder från min mobil...sorry..men hade inge ljus ...så kunde inte ta hahaha..men söta va?
jag o min kära broder..





Detta kort tog jag idag....keff.. taskigt läge..men så ä dt...Aja..
Nu ska jag dra ut! C'YA!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0