Fråga till er läsare!

HEj! nu är det allt för många som säger åt mig....

-KAREM UPPDATERA
- uppdatera!
uppdatera!
- skriv mer i bloggen, skriv skriv skriv...

Och fastän jag börjat uppdatera mer..så forsätter folk säga det...så nu undrar jag..

Hur mycket tycker ni att jag ska uppdatera om dagen???:)


SVARA BARA! LÄS INTE MIN BLOGG OCH SEN BA DRA! LÄMNA EN KOMMENTAR! VAD SOM HELST:)
då vet jag åtminstonde att det är folk som läser min blogg..heheh...
annars slutar jag ...:P I'm just sayin'...

oke nu ska jag ut och sola... c'YA:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag är en tjej på 17år, 176 cm lång o väger mellan 63-65kg. Jag har alltid legat på gränsen till normalvikt i hela mitt liv. Dock har jag ett litet smått problem. Det känns som om mig mage lätt blir uppblåst när jag har ätit. Jag tränar regelbundet, dock blir det lätt avvikelser under lov och långhelger m.m. Jag tränar vanligtvis badminton 2ggr i veckan och plankan förekommer ganska oftast på träningen. Men jag har lite smått ryggproblem så ibland för det så fruktansvärt ont att göra det. Då brukar jag köra 90 grader, men det ersätter ju inte plankan. Har du någon bra övning att tipsa om för att stärka rygg och magmuskler?

Oj..va långt meddelande...aja haha, Ha det bra =)

2010-06-24 @ 23:30:53
Postat av: Anonym

Hej! tycker din blogg verkar skön, jag är den ofivilligeläsaren, det är en hemlighet att jag läser bloggar men här kan jag ju erkänna det. GO GIRL!

2010-06-28 @ 15:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0