kvällsdopp...

Shuuuzzz...kl e 00:45...Kom hem för ngn timme sen..
VAr och bada med en väninna..vi taggade t kallhäll och var där i några timmar..hahah.drog dit ungefär kl  19 hahaha vi hade inget att göra så why not liksom hahah..
Imorn blire mer bad..men inte kalhäll hoppas vi..hahah...berättar inte var jag ska gå bada..för jag vill inte att mina stalkers eller papparazzin ska va där..det e så jobbigt när de tar smygbilder på mig MUHAHAHAH

Så imorn blire nått annat badställe...hmmm..var ...var...
hahah, tog lite bilder idag..


kolla mitt hååååår hahahahah (efter badet)


Jag...apar mig lite bara hahahah kolla mina rynkor läännn hahahah



ME without make- up.....jag ser dead ut. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0