svar till anonym!

Fråga från anonym:
hej!
behöver hjälp med min bantning! Jag älskar te och får man dricka te med 1000 kg honung och mjölk? får man äta godis på lördag om man ''bantar''? iså fall , var går gränsen? kram!

Karems svar:

Hej!
Jag gjorde det misstaget när jag skulle bli ''nyttig''. hahah
jag la honung till mitt te istället för socker för att jag trodde att det var ''naturligt och nyttigt socker eller sötningsmedel''. Men icke sa nicke, honung må vara naturligt men inte är det nyttigt för att bir har sugit ur det från en blomma. svaret e nej, honung e inte heller bra. Mjölk är okej.

Lördagsgodis är okej. Men jag tycker att du ska vänta 2-3 veckor innan du börjar äta godis igen, ja menar...bantning är inte så bra, det vet vi alla om, så om du börjar träna lite då och då, kanske 2-3 gng i veckan och sedan äter godis på lördag så spelar det ingen roll eftersom du förbränner det senare...men det ger ingen nytta om du svälter ihjäl dig själv och sedan äter godis. Din kropp kommer att må dåligt av det!

Ät nyttigt, motionera och sedan ge dig själv en belöning!:)



Dubble kisses, mwah mwah(K)

Kommentarer
Postat av: MileyCyrusFan

fin blogg

2010-06-26 @ 21:28:51
URL: http://smileycyrusfan.blogg.se/
Postat av: Jezzi

Åh, vilken charmig blogg du har, riktigt fin :)

2010-06-26 @ 21:30:37
URL: http://hofosho.blogg.se/
Postat av: erika

får man äta solros nötter om man ''bantar''( försöker gå ned i vikt)? kyss!

2010-06-26 @ 22:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0