svar till diiiih:)

Fråga:

hej, jag e en tjej på 14 år, jag undrar om du har något litet tips för hur man inte får finnar elr hur man gör så att dom försvinner? tacksam för svar (:

karems svar:

Hej!
Jag tror inte på produkter som ska motbehandla finnar som säljs i affärer. Tycker inte att någon produkt fungerar som de säger. Jag tror mer på bra och nyttig kost, mycket vitaminer som frukt. Varje gång jag äter t.ex några apelsiner eller någon annan frukt med c-vitaminer så känner jag efter bara 2-3 dar att mina finnar försvinner och min hy blir mycket finare. Jag har testat att äta mycket c-vitaminer i en vecka och då försvann alla små finnar, sen slutade jag äta apelsiner och då kom de små finnarna tillbaka, och jag har testat upprepa detta och de händer samma sak varje gång. Dom försvinner när jag äter vitaminer (frukt) och nyttig kost, så jag tror att de är nyckeln till de hela. Fel kost ger finnar, eller ? Värt att testa om man inte äter tillräckligt mycket frukt, de är ju bra i vilket fall :)


En kompis tipsade mig om en hemsida också:)
www.halsokostvitalis.se . Där har dom en produkt som heter Ecnaclyn som är ett kosttillskott mot oren hy. Testa det!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! behöver hjälp med min bantning! Jag älskar te och får man dricka te med 1000 kg honung och mjölk? får man äta godis på lördag om man ''bantar''? iså fall , var går gränsen? kram!

2010-06-26 @ 19:29:14
Postat av: Julia

sv: låter bra, min var sådär faktiskt! Började dåligt slutade bra! :)

Kram//julia

2010-06-26 @ 20:29:00
URL: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0