SVAR...

Fråga från Susan:

Hej!
Snälla hjälp mig! Jag väger ungefär 64 och är 160 lång, jag är 13 år snart 14. jag har jätte smala ben, armar och en snygg rumpa. Men så kommer problemet. Jag har en onormal stor mage, snälla hjälp mig! KRAM SUSAN.

karems svar:

Hej sötnos! :) 
Jag känner igen mig där!
Jag har smala ben men en mage som bara ploppar ut...
Och jag vet att det är jätte jobbigt!
Men som tur har jag lite tips till dig eftersom jag har samma problem.
Det jag gör är att jag tränar magen mer än vad jag tränar allt annat på kroppen.

Jag gör exempel 100 situps på morgonen och på kvällen, några 100 till.

Sedan om du vill träna underdelen på magen..
lägg dig ned på rygg och ha något du kan hålla dig i. tex ''säng fötter'' ngt bord eller ngt..
Sedan lyfter du upp dina ben snabbt och tar ned dom långsamt. Gör ungefär 15-20 st.
Och senare när du vant dig så kan du börja med 30-50 och så fortsätter du att utmana dig själv. Gör så många du orkar.

Om du vill få större lår så kan du bara dra ut och jogga några 20 min om dagen. Det får dom lite större.
Dock tycker jag att du fortfarande är ung så överansträng inte din kropp. Men eftersom jag själv har problem med detta och vet att det är jobbigt så ger jag dig tips endå.
Men ...Tänk på att du fortfarande är ung! Din kropp utvecklas och du kanske inte alltid kommer att ha detta problem. :) Du kommer att växa...så överansträng inte din kropp! tänk på det.

Dubble kisses, mwah mwah:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så hemskt mkt! KRAM susan!

2010-06-26 @ 17:08:28
Postat av: Malin

svar: sitter ute på altanen hemma och sitter och spelar kort med min pojkvän och bara har det mysigt ^^



Tycker du om vattenmelon? :)

2010-06-26 @ 17:29:21
URL: http://piiiinkpiercing.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, jag e en tjej på 14 år, jag undrar om du har något litet tips för hur man inte får finnar elr hur man gör så att dom försvinner? tacksam för svar (:

2010-06-26 @ 17:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0