CALLLLEEE KRISTIANSSON Ä TYYNGASTE, SVÄR

Åååååh! jag e så arg...sväääääär
mamma gick o jobba idag..o jag skulle dra ut men mamma sa att vi skulle tvätta kläder idag så jag ba aah
ok whuteva jag stannar hemma fö att hjälpa henne , u kno..
så jag började städa huset o allt ..sen plötsligt blev jag sugen på ben N jerry glassen...
Så jag ringde mamma o bad henne köpa lite greyer hem och glassen jag ville ha..

Men när hon kommer hem så säger hon att hon inte visste?
Typiskt min mor..
fan så nu sitter jag här o gråter! ne jag skoja..

men fan vad jag är sugen..Fan..
Förlåt att jag typ inte uppdaterat ngt idag..men jag orkade inte sätta på datan haha..*sorry fo raaarry*
Aja..nu måste jag göra ngt..mhmm..jag har vart ehmma idag o igår..jag gör inte så mycket..fan..måste röra på mig, annars kmr jag bli tjuucckk..ne ja skoja...:)

fan jag e inte hungrig nånstans ju..
men jag måste endå äta..annars kommer kroppen må dåligt..u kno..like

Ths bitch ain't feeding me..so i'm gon' put this fat right on the ass for later..haha
no i'm playin..fan jag har såå tråkigt..Det enda som får mig på bra humööör är Den här låten!


CALLE ÄÄÄÄÄGEEEER! Fan att han inte vann idol..Jag ville verkligen att han skulle vinna..
Aså jag menar..han den andra som vann...var också duktig..men calle hade en mer speciell röst tkr jag..ngn som håller m mig?
Jag tycker han sjunger den bättre än va heter hon..Cher..Svär!
Den här låten får mig alltid på bättre humööör
vore det inte för den här låten skulle jag fortfarande sitta o böla 'bout that damn icecream hähä

Aja, mamma har gjort klart min mat:)
kyckling med sallad..och..potatis:)
MUUUUUMMMMS:D


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där jag tävlar ut smink. Var gärna med.



http://www.lovemercury.se/2010/february/tavling-vinn-smink-fran-elf.html

2010-03-01 @ 21:03:54
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0