.




Fråga:
Om du var en kille vad skulle du göra då?

Svar:
hmm..om jag var kille så skulle jag säkert..haha, gå runt och driva med tjejer..Nä skoja..
alltså..dt var en svår fråga ..hahah..om jag var kille för en dag..skulle jag va ute me grabbarna och
kolla vad de snackar om för bullshit när tjejerna inte är omkring hahah
jag vet faktiskt inte..:P maybe b smokin' weed hähä
___________________________________________

Fråga:
Hur ser din drömkille ut?

svar:
min drömkille..alltså..jag har inte direkt..eller...
hmm..shit..min drömkille, ska ha mörka drag..d.v.s. mörkt hår
bruna ögon..jag gillar mörka hyade killar:D...hehe
he gotta have a great smile ooooch..en skön personlihet såklart..
väldigt bra humor..haha..
D e nog bara det..tror jag..
___________________________________________

Fråga:
Skulle du kunna ta kort på alla dina skor och sedan välja ut dina favofit par?

Svar:
Självklart kan jag göra det men då lär det bli imorgon..:)
För idag ooorkar jag verkligen inte, ssorry..Har alla mina skor i garderoben..så jag måste ta ut alla:)
___________________________________________

fråga:
hur många besökare får du dagligen?

Svar:
Det beror på..alltså om jag uppdaterar riktigt ofta kan jag få upp till 160 besökare..
jag har ju precis börjat m allt bloggande typ..så jag tycker att det går bra just nu:)
skulle aldrig skada med mer besökare och besvara på frågor..tycker att det är kul med nya besökare och frågor:)
____________________________________________

Fråga:
Varför började du att blogga?

Svar:
Hehe..jag vet inte riktigt först tyckte jag att det var fjantigt.
hur pallar alla bloggare att sitta vid en data, dag in o dag ut..
men tillslut testade jag själv..
..tyckte att d skulle bli något nytt för mig...
vilket det är. kul är det också!:) tycker att det är kul och spännande..att svara på era frågor..
Ge er tips o så..Det är skit kul:D
___________________________________________

Färg:
Vilken är din favoritfärg?

Svar:
Jag har inte en favorit färg, jag har favorit färger hahah
de färgerna jag gillar mest är Lila, Röd, Gul...
svart o vit..såklart..också..
men de tre första är mina standard färger haha:P
____________________________________________

kul! och tack till alla som frågade haha. hoppas ni fortsätter med det, besvarar på alla era frågor.
Dubble kisses, Muah muah


Kommentarer
Postat av: jessi

okej:-D! nej verkligen inte!!! vi kan bli bästa vänner hahah;):-D nej´vem vet allt kan hända! gillar din blogg iallafall!



jag kan ju säga med en gång att rihanna är äckligt snygg! och jag ser att du är sjukt fin på bilden åt vänster där! Ja, om du googlar på rihannas tatueringar så kan du se att hon har massor av tatueringar, hon har stjärnor på nacken som du såg på min blogg och hon har en tatuering som är jävligt snygg!! en liten liten liten pistol! så snygg är den! men såklart man vill ju ha en betydelsefull tatuering för den ska ju sitta hela livet, antingen skriver du ditt namn i någon COOOL stil. ( många har en enkel stil som är tråkg på foten) men man kan ju ha den på ett annat ställe. jag ska göra en mini mini mini hjärta på handen hade jag tänkt:-D! gillar små tatueringar..



du skulle säkert passa i små coola tutueringar ( INTE STORa) jag kan försöka fixa fram något eller så!:-D kram JESSI! måste höra dig sjunga föresten:-D

2010-03-11 @ 19:56:00
URL: http://jessikaevertsson.blogg.se/
Postat av: jessi

medans jag är inne på din blogg så ställer jag några frågor..



hur många besökare har du dagligen?

varför började du blogga?

har du haft en bra dag?

och vad är din favoritfärg?

2010-03-11 @ 20:38:53
URL: http://jessikaevertsson.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

TACK sööt du e=)



Haha shit tänk att va kille för en dag, fan man skulle vart världens grymaste kille ju, förstå tjejer som fan=)

2010-03-11 @ 21:13:37
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

kul att se svaren! :D

2010-03-11 @ 22:58:17
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej nej! jag och du ska vara bästa vänner inte jessi bara jag okej asså okej? asså jag håller med rihanna är så snygg o DU LIKNAR HENNE!! ÄR DE INTE SÅ COOLT!!? asså den där bildeen på deej!! jag vill bara ta o stirra på den i 2 timmar i sträck och sen kanske 1 timme till assååå!!!



vad heter du?

vad e ditt efternamn?

hur gammal är du?

vad är ditt favorit djur?

vad heter du?



asså de är så roligt med blogg och kommentarer håller du med? eller nej? eller ja? eller kanske?

PUSS!! :D :P XD :) ^^ D: ;)

2010-03-12 @ 00:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0