Good mornin' people!:)

..Alla sötnosar, inatt sov jag inte ett shit och jag skulle kl 6 på morgonen gå ut o springa? orkade inte..Har vart vaken o nu ska jag rulla ner till skolan..HAr ätit frukost och fixat mig, första dagen i skolan på länge..Great..ain't why i can't sleep though..d e ba mina sömnproblem..
men aja...Får försöka bättre ikväll..
Just nu sitter jag på soffan med min kopp kaffe...Jag e 15 år o dricker kaffe? (Say whuuuu)
I kno, i kno..Jag började Några veckor sedan..då jag började fika 2much med mama..
so, I blame it on my ma'...hahaha

Aja, Hoppas alla ni mår bra och får en toppen dag! De som jobbar, Good luck!
De som går i skolan..GOOOD LUUUCCCKKK!
idag är det fint väder som tur..så jag pallar mer idag:)

Ser jätte vit ut i de här bilderna hahahah:P

Goood mornin'!


(Klicka på bilderna så blir de större)

Dagens outfit



(klicka på bilderna så blir de större)

Aja, vad ska ni hitta på idag då?
Funderar på om jag ska dra nu till skolan..kl är 10 över åtta..Börjar halv nio..
Ska jag börja gå halv så är jag där hel..
det är ju morgon samling..O dom är sååå tråkiga..

Shit kaffet börjar kicka redan..Har druckit två koppar nu..
nä nu måste jag sätta på mig jackan o gå ner t skolan..men först! TOA, mohahah
Aja, jag kanske hör av mig i skolan( dock inte säkert) men jag ska försöka.:)
iight, C'YA

Mwwuuuah!


Kommentarer
Postat av: Al

tack ! :)



älskar ditt hår, väldigt modigt & Rihanna aktigt ! :D

2010-03-09 @ 12:14:36
URL: http://lalos.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

Ditt hår e så cooooolt!

2010-03-09 @ 15:29:41
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: rozi

Grymt cool frisyr du har.. jävligt modigt av dig... the new Rihanna? hehe :P

2010-03-11 @ 22:53:02
URL: http://imfrombarcelona.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0