OMG

Förlåt mig!...Det har snart gått två dagar sen jag uppdaterade ngt...
det har vart så mkt pågång..Har vart ute hela helgen..Förutom söndag då..Vilodagen..
Käkat pizza idag också hähähä:P
oj vad snurrig jag blev nyss..Shit..Durf..Hähäh
Ska lägga ut videos och ett par bilder som jag tagit..som jag inte orkat lägga in i bloggen..

LÄS DETTA..I kno it's aloooot hahah

I gotta conession to make...Jag har fuskat lite med pengar...
I går..Så köpte jag 2 grejer rån gina..En jätte söööt sommarjacka..Eller vet inte om det är sommar..Eller en jacka..Men ni kmr fatta vad jag menar:) sen köpte jag en till tröja..:) en sådandär stickad...tycker dom är så sköna..Om min brors flickvän läser det här är jag a dead women..HAhaha..NE skoja..
Men jag har verkligen svurit?...På att jag inte ska slösa några mer pengar..utan spara till en resa vi ska ta nu i sommar..Ellär..i aug..Men jag kunde verkligen inte låta bli..Sorrry...
Visar er snart vad jag köpte också:) Uppdaterar efter bilderna, kom tillbaka and take a look :)

Aja..Nu kmr det lite bilder:)

Vi i cubus...



Efter bion..:)



Jag...Jag klippte mig själv och färgade håret:)



Hihihi..Lördags..:)

Okäää..Det vart lite bilder..Kommer mer imorGon..
Måste sova nu..Annars blir mammsen på dåligt...
GÖDNÄÄÄTTT;D MWAH




Kommentarer
Postat av: sanne

KATT KATT KATT!!!!! ;)

2010-03-28 @ 23:08:39
Postat av: Lynda

Ooh, I love your hair cut ;)

Pretty!

2010-03-29 @ 08:59:15
URL: http://cocobooh.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

Owwiie, SNYGGING!!

2010-03-31 @ 01:34:56
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0