ÄNTLIGEN! : D

heeeey allihooopa! förlåt att jag inte uppdaterat sen typ morgonen! i kno..men jag däckade, vaknade typ kl ett av att min syster ringde mig! hon satt i taxin och hon var äntligen snart hemma med min lilla princessa...äntligen hemma från en månads resa i new york! äntligen..
just nu sitter jag och myser med mina två älsklingar:)
min syster och feli..vi sitter och kollar på shrek hahah..kl e fan halv sex på morgonen shit! jag hade inte ens märkt det sj fan..trodee kl varrunt ett typ..
hursomhelst och det e ttyp vf jag inte uppdaterat..jag har ju en bärbar data men jag har nätverk hemma hos mig. här finns dt inte..så jag lånar syrrans dator just nu..
min dag har vart toppen..ni skulle sett mi reinas (felicia)-s min när hon såg mig, jag ba slet ut henne från taxi bilen haha..hon kramade mig så håååårt om ba karem karem, kollla mina nya skor! haha..dom var fett balla faktiskt..
hon ba karem, jag visste att du skulle älska dom, men det fanns inte i din fot, bara till min..hahaha
så sööt..:) hon pratar så jävla mycket den här 4 åringen..svär.

jag fick jätte fina greyer från usa..bl.a tights/leggins, jeans, tröjor,jackor skor..
älskar mina nya sneakers ;) de är sååå fräscha nu  sommaren:)

jag fick ett par lila adidas, vita nike o svarta nike:) men de har mönster, älskar dom!

laddar upp några bilder imorn när jag är hemma, har inte tagit några bilder...:P

MIN ÄLSKLING:) <3







Feli tog denna bild på mig hahha, ursäkta min look hahha
bjuder på denna:) As trött, hade inte sovt på hela natten:) och inte än heller haha..
aja det är dagens bilder och inlägg. Hoppasd alla haft en toppen dag, men nu är det dags för mig att gå:)
måste kolla klart pås hrek säger feli..hah..men vi hörs imorn, och imron blir det bilder på mina greyer:)

C'YA! MUAH

Kommentarer
Postat av: sanne

vad roligt att dem är hemma nu :) du som har längtat efter dem så mkt,fina bilder på dig o feli:)<3

2010-03-03 @ 10:28:47
URL: http://siber.blogg.se/
Postat av: MADELENE

snygg du va bruden!

2010-03-05 @ 17:04:36
URL: http://madelenez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0