oj wow..

Shuu...kom hem nyss...kl e halv två..har bara vart ute och lallat runt i området.. tänkt och tänkt på en massa skit bara..som jag måste ta itu med men vet bara inte hur elle var jag ska börja...
hursomhelst..nu sitter jag här med bror och tjockar mig ...äter cornflexxxxx elle hur det nu stavas hähähä!
GOOOTTT...sylten t gröten tog slut så det fanns inget annat..pallante m bröd..blä..

skönt att vara hemma..ska börja skriva en ny låt..
ska bli skönt att göra sig av med lite känslor..
det är så jag gör för att ''clean my mind'' ellä lätta på hjärtat..
hur gör ni?

Abooo...fan va mätt jag är..woooooozzaahhh...
abo ja kmr sppyy..näääää falskt alarm...HÄHÄ--
så vad har hänt m er..shit jag har bara skrivit två inlägg idag och plötsligt fick jag hur många tittare som helst..
läääääähhh.hh...damn..

Aja..min dag: det har inte hänt så mkt..ba mögglat sönder mig hemma..var ute och lirade lite basket och sen vart ute å gått...kom ju hem för en stund sen..;)


ORIGINALET!


EN SÅ FUCKING SKÖN LÅT SVVHHHÄÄÄÄÄÄRRRR..först gillade ja inte den..didn't feel it..
men nu, nu e den thuuunggg!

Kommentarer
Postat av: aalex

Hej!

I min blogg lottar jag ut ett presentkort värt 1500 kr som man kan använda i runt 100 butiker som GINA TRICOT H&M med flera, anmäl dig nu du också! :D

2010-05-19 @ 17:39:09
URL: http://stockholmshetaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0