pallante!

shu..i'm back..Nästan..Så..tufft tuufffftt..
omg nääääh ...asssaa NAH!
fucking hell NO. heeellll NAAAAAAHHHHHHH!
fuck this fucking fuck horansfittttaa!

ABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ja kan inte mena allllvar!

fuck this..

Nämen shu..
AAAHHHHH..nu e ja klar..va tvungen att skriva av mig lite..
WOOOOOOH..vilken lättnad...

AIGHT BYE

ne bah skoja hhähähähähähähä

oke..det var long time,i kno ...got damnit!
ni behöver inte bomba..ouff..sluta ring mig och mejla mig och grejer..woufff på er!..
hahah ne skoja..ABBBAAHHHHHHHH

SERIÖST NU..
Shu, va händer?
i'm back..so what..va har hänt med er pretty faces..
börr..äääää häh...
yahh...O.o

jag e här..sitter på soffan och fryser fossingarna av mig..å...ja kan inte sluta tänka på ...hah ni får inte veta..
nah..va ska ma göra..livet e orättvist ellä hur!
okä..MY LIFE SUCKS RIGHT NOW!!!!!

vill ni veta anledningen till vf jag slutat blogga ..OK..
FÖR ATT JA FÅR INTE SLÖSA PENGAR!
jag har inte köpt mig själv en tröja på några helt jävla långa månader...okä jag köpte två häromdan på gina..men i gotta say..CHEAP!

det var rea..så var tvungen..men SHIT..mitt liv suuuuger! vad ska jag göra...tell meeeeee...
jag dör..det enda dom är det positiva i all denna misserabla vette fan i hur man stavar skiten men fuck..livet är att jag i slutändan har förtjänat mig en usa resa..GOT DAMN!

I'M BROKE..min spargris stjäl alla mina pengar...WAAAAHH WAAHHH WAAAHHH..
jag har inte ens fem kronor..att spendera en jävla liten slush..
USA better be GOOOD ass hell! annars...neää..

oke..pallante..vi hörs..

Och bry er! bry er! goT damN


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart i USA ska du till och varför?

2010-05-12 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0