=)



AMEN Å...så mycket man ser ..iaf
fråga: DU skrev förut att du hade många syskon, men du verkar bara ha kontakt med din bror.eller?

Svar : Sha! tack för att DU tog din tid att kommentera ;)
Jo, såhär ligger det till. Jag har 5 syskon. Två äldre bröder och två äldre systrar jag är alltså yngst..eller.
Har en lillebror som bor i Chile (pappas sida)  som jag aldrig träffat. tror han fyller 3 år i år.

Mina äldre syskon har flyttat ut förutom jag om min bror.
Min bror är 18 och jag fyllde 17 för några dagar sedan.
Ev av mina systrar bor väldigt eller jätte jätte nära mig. o jag är där ofta men tar inte kort o så hehe

Kort: Jag umgås mycket mer med min 2 år äldre bror än vad jag gör med de som flyttat ut därför att jag inte ser dom lika ofta. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0