i feel like killing myself.

JAG ÄR HUUUNGRIG
Varför e jag så lat för?
Jag har alltid vart en latmask. hatar press o stress.
Det värsta jag vet är stress. stressar någon mig är det mer än kört.
t.ex om jag ska ut o någon säger okej jag e påväg och jag måste skynda mig ?
HAHA det finns inte ens kompis ;)

hursom kl är 3 på eftermiddagen och jag vaknade för ett tag sen.
Gick runt huset som en jävla zombie. HAHAHA
jag slår mig överallt för jag kan liksom inte stårakt än. det tar tid för mig att vakna upp. så jag slängde mig över soffan och vaknade upp med lite tv. JIMS VÄRLD är på. Ett av de bästa programmen som finns.
THATS JUSSS HOW IT EAS.


snart kommer min brors flickvän på besök. ska bli kul att träffa henne :)



Vi hörs om ngn timma :)

PiiZ N luff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0