Törnrosa..

Jag får inte nog av att sova. hehe kl är 9 och jag vaknaade nyss upp. ska nog gå lägga mig igen . ska ba käka lite.
imorgon börjar jag skolan eller 1a dan i gymnasiet ..hm.
inte nervös alls faktiskt meeennn det kommer jag säkert bli imorn.
just nu sitter jag i mitt vardagsrum o bara kollar på tv. skulle egentligen vilja gå ut eller något men samtidigt vill jag bara sjunka in i min soffa o chilla. med facebook
Wahah

juste. ska också färga håret snart..
Rött.. men det kommer inte att bli rött. har redan försökt färga 2 gng med röd färg men mitt hår vill inte ta upp färgen, o jag vill inte heller bleka först. det förstör för mycket.
JAg börjar tillochmed Digga den färgen jag får efter trots att det inte blir rött rött som de säger att de ska bli på kartongen. får som en röd/lila/brun/svart/ fäärg hahaha Jag vet, skumt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0