why hate when you can love?

Hej kom hem för ett bra tag sedan. Kl är halv 3 på natten. magen full med bröd och oboy/kaffe.
Är med wifey såklart...inte just nu o här då..eftersom hon sitter och dödar zombie med min brorsa..kul.
Vad ska man göra nu?
Jo, jag ska lägga upp lite nya bilder till er eftersom det är det ni verkar gilla mest.
Det är kul att blogga men det skulle vara ännu roligare om ni kunde kanske hmm..how can i put this....
ÖH kanske kommentera?
visa att ni lever liksom.

jag har precis börjat blogga igen och jag har redan 100 läsare men ni verkar bara vilja sneak-a lite o sen tagga. Are you there liksom . helllloooo?

vad vill ni att jag ska ha med i bloggen. ni läser ju min blogg av en anledning.
kan jag få en anledning att fortsätta blogga, eller?

kom gärna upp med förslag om vad ni vill att jag ska ha med o bla bla. etc.

AJAAAA..ja ja e paininyobutt

snart kmr bilder.
Ni får en gammal medans.
förresten. jag har en ny frilla..hmm..undra hur det ser ut nu.
det får ni strax se..


När jag var i Spain...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0