Gooorreborrrre

Hej! Har inte uppdaterat. sorri
men nu e jag hemma. fettttttt trött.. har vart i ikea idag o käkat ikeakorv o glass..muhahah
sedan kom jag hem o däckade, fortfarande trött men ska gå sova igen
Känner mig asfet ahahah har bara fått i mig fel mat se senaste dagarna så nu får det bli skärpning.
Svar på anonym fråga.
: Noppe det är inte min hund :)
Det är min systers och han e världens bästaste Mio :)
men han bor hemma hoss oss och he luvs me Hahah :P
Aja, nuuuu ska jag sova. Är ledig imorgon ...Måste gå ta blodprov så har fullt upp tomorrorrrr..ww.ww ahah
ska sova nu e fett tröttt.. BYE MWAH
Gunajjjt

Kommentarer
Postat av: Sofia

Varför bor Mio hos er och inte med din syster om det är hennes? :) Är det Nathalies hund? Tänkte det är henne du har som syster på facebook hehe.

2011-02-06 @ 15:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0