heeejjj!

helloo...min kamera e inte sönder hahah
men när jag filmar händer det ngt..står typ kan inte läsas...knaaasss
såååååååååå
hmm..vad jag fick i julklapp..jag fick en massa saker i julklapppp!:)
min kamera, käder, parfym, smink, smycken, hårprodukter m.m :)
lägger upp bilder när jag tagit fram sakera.
jag hade gjort en video där jag visat alla sakerna jasg fått men videon ville inte komma upp i datan :(
tråkigt men A, får väl göra en nyyy :)
när jag fått en ny kamera dååra..annars får jag väl ta en massa bilder och visa er :)
idag har jag myst med mina vänninor som jag inte hade sett på ett väldigt långt tag så vi hade det riktigt bra
vi körde en lek också. vi skulle berätta 3 saker vi ogillade med oss alltså person tilll person och sedan 3 saker vi absolut älskade .
så ni ska få veta vad det är jag absolut älskar med mig sj..fysiskt.
om jag berättar de 3 saker jag ogillade så kmr ni bara att lägga märke till det och öga mig hahahah
1- jag älskar mina ögon. so hypno. hahah ne skoja . men jag gillar mina ögonbryn, min form. önskar jag kunde få lite ljusare ögon, men min ögonfär förändras med ljus och årstider hahah skummtbut truuue.- och så ler jag med ögonen ovkså. mina ögon säger mycket. ;)

2- mitt hår. jag har egentligen jätte lockigt hår och jag brukade ha det jätte långt. vid rumpan ungefär, men men sen klippte jag av skiten ..osmart men aja. nu ska jag låta det växa ut så det dka nog bli bra igen :)

3- jag älskar inte direkt men jag gillar mina tänder. jag önskar de vore lite längre eftersom att de är runda och små men jag älskar att de är så vita och raka. :) skulle vela säga att jag älskade mitt leende lika mycket haha men jag ser så konstig ut när jag ler såå ..ler gör jag aldrig på kort.

aa det var typ det. :)
sen har nag inte gjort så mycket mer. :) hahah. hur har ni haft det och vad fick ni i presenter?
mwahh på er
en bild på mig när jag ler med tänderna hahah :P

Kommentarer
Postat av: Malin

sista bilden är underbart fin på dig :)

2011-01-07 @ 00:40:45
Postat av: sanne

ditt leende är jätte vackert,som du. Så le mycket darliiing!

2011-01-07 @ 23:29:21
URL: http://sscrappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0