i hate nights like this..

Skriva av mig?
Jajamänsan hörru..

Sitter här, sjunker in i soffan med * och lyssnar på lite skön bachata..
Det finns inget bättre att göra vid den här tiden.
Kl är nu 03:45 men jag kan lova att det här inlägget kommer att var klar runt halv sex hahah ..
Nix imorn/idag har jag inte skola.
Det får bli ännu mer galna möten...
Hur mår ni fan?
Ser att ni fortsätter checka in bloggen trots att jag inte skriver ett piss längre.
vet faktiskt inte varför...Brukar sitta och kolla på min gml inlägg..
Den tiden, den glädjen.. eller elleR?

Hursom it's friday so imma get high today cuz i ain't got no job and i ain't got shit to do. *Chris tucker

Idag ska jag på hmmm borde jag ...
SAPOS! i ain't telling u nuttin
förutom att jag kommer kommer ha en super kväll men sköna människor& skön musik.





Gammal bild....Var detdär min nglar..hööhö

Mitt älskade halsband som det stod mitt namn på :( Rip

Sommarn typ...tror jag hde skärt mig i läppen här hahaha


typ senaste..

Chaos..

Uppdatering...här kommmer era svar från Augusti månad (skämms lite )

  Anonym om Fråga vad du vill .:
är du oskuld`?
-Tyvärr va
20 Augusti, 02:21  
Anonym om Red light red lights STOP:
Grabbar där ute.........
Om du någonsin fixar en date med Carem eller bli lovad att få besök på kvällen somna inte!!
TRO mig jag somade..... not fanny, det är skit svårt att få tillbax ett förtroende men att få tillbax det från Carem är omöjligt.
Så alla ni killar där ute ta väl hand om henne för att Carem är en riktig bra tjej....... Inte bara det. hon är sjukt kattig.
Det är bara o kolla på bilderna så ser ni that I'm not kiding

-Kunde inte sagt det bättre mymain! Wörd
19 Augusti, 02:30  
Rima om Fråga vad du vill .:
Kan du snälla legga ut bilder på dina outfits. som du bruka göra.?Jätte bra blogg! =)

-Klrt jag kan..frågn är bara när..
18 Augusti, 02:54  
  Han ;) om Fråga vad du vill .:
Har du pojkvän?
Vad har du på dig just nu?

- Hahah fråga ett Nej men jag är inte helt singel heller.
fråga numero dos.
Jag har på mig mina varma gosiga uggsliknande innetofflor
men svarta mjukisar, tjocktröja och sist men inte minst en feeeet halsduk ;) sexigt va men vänta...fattas vantar o mössa.

DÄR HAR NI SVAREN , NU myspys med ...Aaaah C'yuh when i c'yuh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0