fan va booooring! YOU SUCK FUCKERS!

Asså jag har mer än 200 läsare..Vf kommenterar ingen fucker. Jag fattannnttee hhaha :P
börrrrjjjaaa kommentera annars lägger jag ned bloggen ba.

LYSSNA!
Köpte nya smycken idag :)

Nya silver gråa..vanliga.. 40 :- spääänn!!


Silvriga. har köpt typ 5 st sådana här och alla går sönder...men de är så fina :)
100:-



Pure silver, Armband med hjärta på, ett sådant man fyller på med mer ;) 280:-



Pure silver, cooola örhängen :) 180:-


pure silver, nya blings igen..100:-



Festligt armband..visar mer detaljerat på nästa inlägg hur den seruuut..
200:- för den.





ja det var bara det ;) mwahh på er.

Kommentarer
Postat av: Anna

svar; vad kul!

Har du msn så kan vi prata mer om designandet där?

Lägg till mig på [email protected] om du har :)

2010-08-26 @ 12:13:28
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0