Lite nya saker från NYC




Ett par snygga skjort och en topp , skjortsen e så skrynkliga, det e för att min packning var så hemsk! :P hahha


Lite lös ogon fransar såklart!Det här e inte ens alla HAHAHHA muuuhahah:P tog hem en deeeeell haha

tog med h


MINA FAVVOOOSSAR:)


En ljus orange skjorta och en svart glönsande keps ;) så snyygggg!!!

oj vad glad jag ser ut....En tröja ..utan ärmar.

och sådär ser den ut därbak. skit ball!


EN fin hög kjol:)

En fin blommig topp :)<3 man ser inte alla detaljer..menmen..får visa noggrannare ngn annan da ;P

Här ser man på ett ungefär hur kjolen ser ut på :)<3
och min nya topp som jag köpte idag ;)
skit söt...Vet att outfiten inte passar ihop, men jag ville bara visa hur de såg ut på :)





BJUDER PÅ DEHÄR BILDERNA :) iiaaaaff...här kmr de mer:)

KÖPTE smink SÅKLART!;)




NÄÄÄ NURÄCKERE, orkar inte lägga in mer bilder på d jag köpte hahahah
Så jag avslutar nu...

Kan lägga in bilder på vad jag köpt imorgon eller ngt :)
AIIIT :D MWAHHH PÅ DIH


MWAHH


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin o vacker du e! kan inte sluta kolla på dina bilder:)

2010-08-10 @ 03:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0