man, what a day....

shuuuzz kl e 3 och jag kom nyligen hem, var ute med J* och hade det rikitgt trevligt :)<3
Idag lördan den 21 fyllde min princessa år. Så vi firade hennes kalas i en fin park med många barn -.-' och en hannah montana tårta...rikitgt jävla ball var den ahahah...Visar på bilder imorn elle ngt för har bilderna inne i min kamera. är för seg just nu.
IIIIAaaalllfffaalll..............
Dagen var rikttigt grym men jobbig.

Förresten jag har en supriiisee till er ;) fast måste ba få till det ;) hahahah ni fattar ingenting ...men lika bäst så ;) muuuahhaha.....

Sitter här i min varma sköna säng ensam ooch håller i en varm koooooppp teeee.....AAaaahhhhhhhh
Ska sätta på ngn film också :)


Jag satt och pratade i telefon med en rikitg 'pain in da ass' Aahahah



Juuust nu;) lite mörkt men whuuEvva

måste gå o sola fan...blivit en rikitgt liten bulle nu. e i min 3 månad nu :)
DRIVER! hahahah ....ville ba få er att tappa hakan i en sek ;)

Nu har jag slut på bilder...Tar nya nån da...

Ajuste...Svar på fråga till anonym :

Ja jag kan fixa ett videoinlägg då jag visar hur jag fixar frillan ;) då lär det bli imorn elle ngt ;)

MWAHpå Er <3

                                         Fierce &l luv


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin mage:)

2010-08-22 @ 21:03:21
Postat av: Anonym

snygg!

2010-08-23 @ 18:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0