Så....till dig anonym...



Det här är bara part 1....dt finns till part 4 men jag tänker ba lägga upp part 1. Sök själva efter de andra parten...Aiiigt...Mwahh :)


Tänka sig att jag var så här smal engång i tiden....heheh för typ 3 månader sen ;P


Här var jag sjuk...lågt med 39 graders feber...heheh endå var jag glad...BÖÖÖRRRR


För mkt fritiiiiid....

DAGENS OUTFIT

Den här skjortan var as lång hahah, men jag klippte den och sydde ihop fickorna...fett tung jag ääää

Dagens outfit. tagen idag..m min momma hahaha =c) fan vilken ful gubbe hahah



( En sliten och nyaken karem=P )
Tagna imorse :) minen var ju skitful! hahha skämdes lite föratt min bror var tvungen att ta den hahah:P



när jag satt på flyget...Redan här märkte jag att värdret här va mäktigt


NEW YORK! min vackra utsikt från hemmet :)


Farligt eller ? hahah datan så nära vattnet...Uhhmm...



O d va ba de.. Orkar inte m mer bilder hahah om ni vill se mer bider så KOMMENTERA.
Det här är en gammal bild...typ från maj hahah fan va brun jag var ;)

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Olsson - Design, Fotografering m.m

Jag har gjort om min bloggdesign, bra eller anus? :]

Hör av dig om du själv behöver hjälp med en ny design, kramar! ♥



-> http://akolan90.blogg.se

2010-08-23 @ 21:02:51
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi vill se fler bilder :)

2010-08-23 @ 22:01:59
Postat av: emilia

du sjunger jättefint! :)

2010-09-14 @ 15:39:53
URL: http://jumponit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0