GLÖM DET! ÄR DET NGN MER ÄN JAG....

som inte pallar med dagen?
okeeej..stryk dagens planer! jag pallar inte ett skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!
pågud..är helt offffff...jag vill dra ut men asså..nääää, vf ut t kylan när man kan ligga i sängen med en massa varma filtar/ täcken och mjuka kuddar? right?.. häh...

Ajaa..min brursha e fett osocial..xbox 360 har tagit min bror helt o hållet..
Det enda han gör dag in dag ut ä o spela på d där dumma spelet...
okej för att vara ärlig så är det gansk kul..men att spela det varje dag. timma för timma?
Whuuuuuuuuuuuuuuuut?

yepp..ajaa ska gå koka lite tee t mig ...stavas det med två e?

Aja min söta läsare..Hoppas allt är bra med er...
OCH alla chilenare där ute eller ngn som bara har släktingar där, de som har vänner, som e där på semester!...Hoppas allt e bra..med alla era släktingar ... i pray for them! 4 real..

Har fortfarande inte fått kontakt med min daddy..men någonting säger mig att han och min släkt mår bra..
Hoppas att min magkänsla har rätt...:(

LUV U, Byeeee

Kommentarer
Postat av: pameee♥

fin blogg :D

2010-02-28 @ 19:39:54
URL: http://pameee.blogg.se/
Postat av: sannie

åh, okej! :D

jag spenderade gårdagen tillsammans med paulo och martin. Vi spelade tv spel och bakade cupcakes XD haha

2010-03-01 @ 10:21:19
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0