HAHAHAHA

shuu hahah sitter här och dör av garv! Satt och tittade på gamla bilder från förra året Och jag hittade den här bilden på en JÄTTE BINDA jag o min vännina hittade ute hahaha
Vi var vid stationen och väntade på kista bussen, Hon höll nästan på trampa på den, hon hoppade till den när hon såg den hahah vi doooooooog av garv när vi såg att det var en enorm binda! ahahahah, alltså den e ju fan större än min fot?! hahaha som tur var den ren..hhähä men jag undrar hur fan den kunde hamna där ? hehe



JÄTTE BINDA



HITTADE ÄVEN DESSA BILDER













CHILEEEEE! dän bilden m farre 2004..

VAR fan e alla mina bilder..? hmm..Alla mina bilder har typ försvunnit? huhmm..

Kommentarer
Postat av: sanne

HAHAHAHA omg!! vilken enorm binda!?!?! haha fina bilder =)

2010-02-26 @ 22:13:08
URL: http://siber.blogg.se/
Postat av: wonderwomen

hahahha kmr aldrig glömma den äckliga biiiiiiiindan .... soooft daaa..;);)

2010-02-26 @ 23:34:17
Postat av: karem

HAHAHAH, vadå wonderwomen hahahah

2010-02-27 @ 00:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0