SKOOOR

eeehshhuuu, händer?

Så jag gick t skolan idag..Wo-ho...
det var segt som vanligt...men idag fattades min chompis i skulan..så d va inte så rulit idag faktiskt..
Hade hemkunskap och allt gick om det ska, var bäst som vanligt..yeh..va ska man göra åt mih..hähä
ne drev...efterskolan drog jag t centrum och träffa mojje:) alltså min mama..
och vi fikade och tog d lugnt som vanligt sen kom hennes vännina..kollade lite på greyer och jag hittade ett par skor i hm..Köpte dom..Och nu ska jag göra om dom..Dom var lite tråkiga..så ..Jag ska göra det lite roligare..

E fett seg just nu..fast än jag druckit en massa kaffe..
åååh!...fettttt tröööööttt, måste göra en massa geyer nu när jag e hemma...
Duscha...Göra om skorna..titta på film...träna..ånäääh..
aja..just nu sitter jag och kollar på simpsons..
Är såå seg att jag inte ens pallar skratta...
såh ..ville bara höra av mig lite..Så vi hööörs..dubblekisses muah muah!
D e skorna..Makeova snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0