Too tired fo' school

Heeeloo everybody! Idag har det var en ''helt okej dag''...
Hade det ganska svårt att somna igår..var skit jobbigt, kunde inte sova o vet inte vf..
Pallar ite mer m det där jävla promblemet för det är skit jobbigt när jag ska vakna på morgonen för
gå till en jävla lektion...Sover bara några timmar, vaknar, klär på mig i stress, kmr t skolan o får skäll över att jag är försenad o grejer..(say whuuuut)
yah, i kno, i kno..
Pfff...Iaf, Gillar inte o prata om skolan, not now, not eva men idag var det faktiskt rätt ok, Jag hade kul som vanligt med mina vänninor;) Snacka en massa gosssip och La en pilates i korridoren hähäh, Kolla vem som va vigast o shiet..d va kul men kom hem me en smärta i ryggen hähä.. let's talk about otha stuff..
Efter skolan Drog jag till centrum och träffa Maammsen:) Blir alltid lika glad att se henne..Så jag o hennes
vänninor Gick runt o kolla på lite greyer, d va soft fan.Prövade kläder, skor, mössor..Tungt..
Köpte en klänning från Gina:) Visar upp den snart..
Jag testade den där gråa kläningen från Gina som jag visade upp igår, men den var för stor, och jag tod Xs..Fett tråkit, det var säkert en sådandär storgjord modell, men det var inte fint vetja, jag drog ner den och midjan kom till mina höfter, drog jag upp klänningen så blev den konstig och för stor vid brösten..Och det är skit fuult..Så jag såg en annan klänning(Den som jag köpt) prövade den..Hon i butiken kom fram t mig o sa att den var ursnygg på mig, o mamma sa att den också va ''fin'', så jag tog den bara:)..Så länge det sitter fint right?

Nu tittar jag på tv och sjunker in i soffan med denna ryggväääärk..kollar på susan boyle-Drömmen som blev sann-.- ...Mamma ville se den så...:) menmen ..nu ska ja titta på tv, vii höörs.  Dubble kisses Muah muah! //ReiiNA

SKUUULAN:)


_______________________________________________________________________
DAGENS SHOPPING

Ginatricot klänning 250:-


Bilden ser ful och suddig ut men ja pallde ite ta flera bilder:P

Köpte en ny Eyeliner också:D 
189:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0