Hejheeeeeej!

Nu är jag hemma igen!:D
home sweeeeet hoooomeee!
Har chillat helaaa dan..vart i centrum..Och fikat med min mojje..
hahah..
Och sen har jag köpt ett par örhängen..åååå.gått o solat:D

Äntligen...Jag hade inte solat på jätte länge..Så nu e jag nöjd..Och glad:D

Vad har ni gjort under dagen?

Jag har typ inte uppdaterat ett piss..I kno i kno..
Men whueeevvvaa...

AJUSTE..När jag var påväg till stationen så Var det en stor hög av snö påvägen..
O jag såg en isbit..ir vad det nu heter..En sådandär vass..haha..
Så jag tod den..och då kom det med lite issnö..Asså snöö..Men hårt..Som is..

DET SÅG UT SOM EN ROS...IS ros..hahahah
Kolla..



Vilken fin liten isros..made by MOI..hahah;)

Aja nu ska jag ta och Och visa örhängerna jag köpte ;)



Asballa..80 spänn inne i glitter..hahah..
Nya kläder i garderoben har jag också fått..men jag tar bilder på de lite senare idag..ir imorn:)

Nu måste jag börja träna..Har inte tränat på evigheter känns dt som..

PUSSAAAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0