HELLO YOU!:)

Heeey alla!:)

Dålig uppdatering, ja vet..men jag kan inte hjälpa det, jag somnar ungefär kl 6 halv sju på morgonen och sover hela dagen..Sorry..men vem gör inte det på loven ;) Haha.:P
Det jobbigaste är ju när man ska börja skolan igen :O...

Hursomhelst så vet jag inte vad jag ska göra under dagen :P
Jag har fixat klart mig och funderar på att gå träffa tamara..:)

det var så jobbigt att ta på mig kläder, jag har verkligen gått upp i vikt, wow..
så nu efter lovet ska jag börja träna igen, bli slimfit till sommaren, åka till usa och Ba käka sönder mig:)
smart va?...NÄ säger ni:P haha

Hela morgonen har jag inte kunnat lyssna på Justin bieber-Baby
Den har fastnat i mitt huvud, svär.
Det är inte ens roligt längre:P
Jag lyssnar inte ens på justin bieber, ja tyckte om hans hitlåt som han kom ut med..ehm..One time..
Och den var bra tycker jag..Men det är bara den låten jag nånsin lyssnat från honom..
O igår sa en vännina t mig: Karem, Sjung justin bieber- baby...O jag ba..Ah ok, jag ska lyssna nåra gånger för att lära mig texten..Och jag har inte kunnat sluta lyssna på den, helt otroligt hahaha:P

För er som inte vet sjunger jag:) Det är det bästra jag vet...Vill ni se mina videos, sök på: Cinderellawidnofella på Youtube..Där kmr ni hitta mig:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0