Nu ska jag färga håret! :)

shuu, rubriken säger aaaaallt..
jag var nere i centrum och köpte hårfärg, en billig..Pallade inte med dyra skitgreyer, måste va skit snål nu förtiden, sparar pengar till min drömresa..
Det är hååårt...de dödar mig sakta men säkert,svär..
var jätte nära på att köpa en klocka men.nääää..
Ångest...Aja..nu ska jag iaf färga håret,hoppa in i duschen och sedan ska jag läsa gossip:)
Köpte tidning..Det här är min kväll...



MYSIGT HA..Va händer ikväll dåååååååååååååååååååå fellllaaaassssss..Mwahh


Kommentarer
Postat av: LOWA

Hej! Vill bara kika in och önska en trevlig kväll och hoppas att du har haft en bra dag.

Kram!

2010-03-25 @ 21:56:24
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: Alicia

Hur mycket har du att röra dig med varje månad?

Brukar du känna dig "fattig"?

Har du ett jobb, vid sidan om studierna?

2010-03-26 @ 00:26:17
URL: http://aliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0