ONCE AGAIN..I'M SOOORRRYYY

Heeyhey allihopa! förlåt att jag inte uppdaterade ett piss igår sorry sorry..men jag fick åka till solna o lämna min systersdotter..o sedan åkte jag till hallonbergen..var där en stund hos en moster..och sen åkte jag hem till min bror i kallhäll:)
vi hade en myskväll..med brownies, chips,dip och läsk..Vi åt Wook igår..haha..asgott..ir hur det nu stavas:P
Allt var jätte trevligt igår..och vet ni vad?
JAG SOMNADE TIDIGT:D
Jag somnade typ kl 12..någonting sånt..var astrött...
Sorry att jag inte uppdaterade..jag försökte en gång..innan jag skule lägga mig men det var någonting fel med hemsidan...fett skumt..
Aja..nu sitter jag här..är fortfarande i kallhäll men ska snart börja röra mig hemåt..
Tror jag ska hjälpa mamma med att tvätta..och sedan om jag blir klar tiigt ska jag nog till kista ir ngt..har lust att göra någonting idag..kanske bio ir ngt..
Dt är ju trots allt lördag idag:)
Hur hade ni det igår? Hade ni fredagmyyyyyyyys ellä hahha ;)
Aja...skulle bara lägga et litet inlägg om hur jag hade det igår..Jag åkte aldrig in till stan tillslut..klippte mig aldrig:(
Jag har en fråga till er
Tycker ni att jag ska börja Videoblogga????

OKÄ dubble kisses mwuah mwuah(L)

//TU REIIINAAA

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: jag tycker du gör som du vill :)

2010-03-13 @ 14:24:47
URL: http://labiosrosados.blogg.se/
Postat av: Madde

Jo det är fint med mig. vad händer hos dig nu då? kram

2010-03-13 @ 15:48:26
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: jessi

snälla, ställ någon fråga på min frågestund. Vad som helst som du vill veta om mig! Roliga frågot också. :-D

2010-03-13 @ 17:29:38
URL: http://jessikaevertsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Kolla in min blogg, massa tävlingar, rabatter och just nu vem tycker du ska vinna melodifestivalen? Kika in :-)

2010-03-13 @ 19:50:39
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/
Postat av: africanboo

jag tycker du ska videoblogga med:)

2010-03-13 @ 20:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0