Det var länge sen.

Heeellooo allihopa ....eller ... Hmm. Jaghar vart borta ett långt tag ,,har var i cuba o solat o badat...bööörr....det är vad jag skulle vilja säga men men. Har bara softat här i sverige hemma hos moi och inte haft s myxket för migg...kan dock säga attubder denna tiden ja ite bloggat har de hänt mycket såååååå mkt. Mitt liv höhöhöh..har bla blivit kär, var ute i landet, lärt mig några gryma danser och tränat vid ett okej tempo. Vad mer hmmmm.... Vet iete vad ja ska skriva nu ...å ja har lite bråttom så jag ska ta o säga hejdå nu,,,vi hörs snart sapos. Lägger ut nya bilder snart ....o för er som vill veta så krasha mn dator , drf har jag inte bloggat hahh , peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0